Klantenservice

I.v.m hemelvaart en pinksteren kunnen er langere levertijden zijn.  13 en 14 mei zijn wij gesloten.

Levertijd

Levering

Verzendkosten

Maattabel

Ruilen of retour

Betalen

 
 

Btw nummer is  NL141817525B01

EORI nummer   NL141817525

Directeur: Jack de Smit
Adresgegevens
Diepenbrockstraat 6

(Let op: geen winkel)
5481 PM Schijndel
☏073-8884844

 

 

KvK nummer: 17246749

BTW-nummer internationaal: NL141817525B01

EORI nummer   NL141817525

BTW nummer: NL001688628B90

Rekeninghouder: J.H.G de Smit

IBAN: NL06 ABNA 0546 3754 56
BIC: ABNANL2A 

A.u.b niet zelf overmaken.

Vraag een betaallink


Download de App!

Meer interessante links

 

 

Antwoord op veel gesteld vragen

 

1 Levering
1.1 Wanneer wordt mijn pakket geleverd
Uw bestelling wordt altijd z.s.m verpakt en verzonden, wij brengen u dan per mail op de hoogte.
Indien er een langdurige vertraging is brengen we u op de hoogte.
 
De geschatte levertijden staan vermeld bij elke product en kan per product verschillend zijn.
We geven aan of iets leverbaar is (wij hebben geen tekst op voorraad op onze website om verwarring te voorkomen, wij hebben immers niet alles zelf hier op voorraad)
We zijn dan in veel gevallen afhankelijk van fabrikanten en vervoersbedrijven.
 
Na een bestelling wordt gekeken of het artikel hier voorradig is wat u meestal ook kunt zien in onze webshop. 
Indien het bestelde niet hier op voorraad is, dan wordt uw bestelling voor u besteld en kunt u in veel gevallen uw bestelling op de aangegeven levertijd ontvangen. Ook wij zijn dan afhankelijk van fabrikanten en vervoersbedrijven.
 
U ontvangt van ons nog een mail ter bevestiging en even later de track en trace code.
De status van uw order is tevens te volgen wanneer u inlogt in uw account.
Hopelijk u zo voldoende te hebben ingelicht.
 
Meer info:
 
In veel gevallen gebruiken we DPD om uw pakket te verzenden, hoe dit dan verder gaat leest u via onderstaande link.
 
 
1.2 Ik zie geen informatie bij track en trace

Het kan even duren voordat het pakket te volgen is, dit gebeurt vanaf het 1e scanmoment van het vervoersbedrijf.

Tijdens vakantieperiode of feestdagen kan het zijn dat het pakket wat vertraging oploopt, dan nog even geduld a.u.b.

2 Betaling
2.1 Mijn betaling is niet gelukt

Is uw betaling niet gelukt?

U kunt of gewoon de bestelling opnieuw plaatsen (wij annuleren dan vanzelf de onbetaalde order)

Of u wacht op het betaalverzoek welke automatisch wordt verzonden.

Zelf de betaling overmaken zonder ons inlichten kan vertraging opleveren.