Terug

Klantenservice

Webwinkel Keurmerk en klantbeoordelingen

 

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.

Neem contact op

* Verplicht veld

Veelgestelde vragen


1. Levering

1.1 Wanneer wordt mijn pakket geleverd

Uw bestelling wordt altijd z.s.m verpakt en verzonden, wij brengen u dan per mail op de hoogte.
Indien er een langdurige vertraging is brengen we u op de hoogte.
 
De geschatte levertijden staan vermeld bij elke product en kan per product verschillend zijn.
We geven aan of iets leverbaar is (wij hebben geen tekst op voorraad op onze website om verwarring te voorkomen, wij hebben immers niet alles zelf hier op voorraad)
We zijn dan in veel gevallen afhankelijk van fabrikanten en vervoersbedrijven.
 
Na een bestelling wordt gekeken of het artikel hier voorradig is wat u meestal ook kunt zien in onze webshop. 
Indien het bestelde niet hier op voorraad is, dan wordt uw bestelling voor u besteld en kunt u in veel gevallen uw bestelling op de aangegeven levertijd ontvangen. Ook wij zijn dan afhankelijk van fabrikanten en vervoersbedrijven.
 
U ontvangt van ons nog een mail ter bevestiging en even later de track en trace code.
De status van uw order is tevens te volgen wanneer u inlogt in uw account.
Hopelijk u zo voldoende te hebben ingelicht.
 
In veel gevallen gebruiken we DPD om uw pakket te verzenden, en kunt u het pakket eenvoudig volgen.
 
 

1.2 Ik zie geen informatie bij track en trace

Het kan even duren voordat het pakket te volgen is, dit gebeurt vanaf het 1e scanmoment van het vervoersbedrijf.

Tijdens vakantieperiode of feestdagen kan het zijn dat het pakket wat vertraging oploopt, dan nog even geduld a.u.b.

2. Betaling

2.1 Mijn betaling is niet gelukt

Is uw betaling niet gelukt?

U kunt of gewoon de bestelling opnieuw plaatsen (wij annuleren dan vanzelf de onbetaalde order)

Of u wacht op het betaalverzoek welke automatisch wordt verzonden.

Zelf de betaling overmaken zonder ons inlichten kan vertraging opleveren.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Best Fightshop / 9 - 1134 Reviews @ Kiyoh - Webwinkelkeurmerk
    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »