Klantenservice
- Algemene voorwaarden Bekijk onze voorwaarden
- Verzenden & retourneren Levertijden en ruilen of retour
- Disclaimer Aansprakelijkheden
- Privacy Policy Beveiliging van je gegevens
- Betaalmethoden Hoe kun je betalen?
- Over ons Wie zijn wij?
We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.
Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.
Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.
Neem contact op
Veelgestelde vragen
1. Levering
1.1 Wanneer wordt mijn pakket geleverd
1.2 Ik zie geen informatie bij track en trace
Het kan even duren voordat het pakket te volgen is, dit gebeurt vanaf het 1e scanmoment van het vervoersbedrijf.
Tijdens vakantieperiode of feestdagen kan het zijn dat het pakket wat vertraging oploopt, dan nog even geduld a.u.b.
2. Betaling
2.1 Mijn betaling is niet gelukt
Is uw betaling niet gelukt?
U kunt of gewoon de bestelling opnieuw plaatsen (wij annuleren dan vanzelf de onbetaalde order)
Of u wacht op het betaalverzoek welke automatisch wordt verzonden.
Zelf de betaling overmaken zonder ons inlichten kan vertraging opleveren.