• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden & retourneren

Verzending en order verwerking

Hoe wordt mijn order verwerkt?

Indien u bij Best Fightshop een order plaatst gaat het als volgt.
Klik hier, Log in in uw account om uw status te zien.
1. Wacht op verzending (Uw order is geplaatst en wordt spoedig in behandeling genomen).
2. Uw order is in behandeling
3. Uw order is verzonden.

1. Na u bestelling ontvangt u per Email een bevestiging van uw order met daarbij de factuur als bijlage.

2.Zodra de betaling is ontvangen (u ontvangt wederom een bevestiging van betaling) gaan wij uw order verwerken.

3. Indien wij uw producten dienen te bestellen bij 1 van onze hoofdleveranciers ontvangt u wederom een bevestiging per mail zodra uw order klaargemaakt voor verzending.
De tijd van order verwerking is afhankelijk van Merk, aantal, product enz. Tevens zijn wij ook afhankelijk van fabrikanten en leveranciers. Geschatte levertijd vermelden wij bij elk product. 

4. Wanneer wij uw order aan kunnen bieden aan aan ons vervoersbedrijf dan ontvangt u van ons wederom een Email, nu met track en trace code zodat u weet wanneer u uw pakket kunt ontvangen.
Track en tracecode kan nog niet direct zichtbaar zijn en werken, dit gebeurt pas bij het eerste scanmoment door het vervoersbedrijf. In veel gevallen ontvangt u uw pakket 1 dag na het ontvangen van de track en tracecode.
(Indien wij pakketten rechtstreeks vanaf een fabrikant kunnen sturen kunnen wij u helaas niet altijd een track en tracecode geven)

Mocht u niet thuis zijn wanneer het pakket wordt aangeboden dan komt het vervoersbedrijf een volgende dag weer. Wanneer uw pakket bij de buren is geleverd dan krijgt u hierover bericht van de vervoerder.

DHL for you
Afhankelijk van de pakket grote verzenden wij deze over het algemeen met DHL.
Afmetingen: max 80x50x35 cm, min 15x11x3.5 cm
Gewicht: 20kg
Te volgen via track & trace
4 afleverpogingen, ook bij buren.
Afleveren thuis of bij DHL Parcelshops.

Europlus
Afmetingen: max 120x60x50 cm, (verzending tot 180 Cm voor ons mogelijk) min 15x11x3.5 cm
Gewicht: 31.5kg, min 500 gram
Te volgen via track & trace
Handtekening voor ontvangst
2 afleverpogingen

Grotere of zwaardere pakketten
Voor zendingen groter of zwaarder dan het bovenstaande gebruiken we diversen andere vervoersbedrijven, het is dan niet altijd mogelijk om hiervan een track en tracecode te versturen.

Ruilen of retour?

Klik hier en meld uw retour, wij doen de rest! 
365 dagen retourrecht en het complete aankoopbedrag wordt teruggestort

Ook mag u een retour formulier naar ons sturen, ook dan zullen wij spoedig uw retour afhandelen.
Het retour formulier vindt u hier.

Retour of ruilen voor Nederland

U ontvangt na het invullen van bovenstaand formulier van ons een mail, met het retourlabel, graag deze op het pakket plakken, deze kan dan bij u worden afgehaald of u kunt het zelf inleveren bij een DHL afgifte punt.

Retour of ruilen voor België

U ontvangt na het invullen van bovenstaand formulier van ons een mail, met daarin een betaallink voor het retourlabel, Graag deze op het pakket plakken, deze kan dan bij u worden afgehaald of u kunt het zelf inleveren bij een Bpost afgifte punt. Wij bieden tegen een gereduceerd tarief retour aan met Bpost.

Uitzondering van retour! 

Wij nemen onderstaande producten niet retour: matten, bokszakken, worstelpoppen en ander groot materiaal indien het niet gaat om b.v een fabrieksfout.

Juiste manier van retour zenden en schade berekening. Bij schade betalen wij het aankoop bedrag terug met een minimum van -15%.

Bij schade aan het product of verpakking zijn wij genoodzaakt het aankoopbedrag niet geheel te vergoeden. Ook wij kunnen hierdoor het pakket niet meer als nieuw verkopen en zullen dit product als aanbieding weer opnieuw in onze shop moeten plaatsen.

Ook u verwacht dat het product netjes wordt afgeleverd zorg bij retoursturen dat dit ook zo gebeurt. Voorbeelden van het niet juist retour sturen kunnen zijn: Het product terug sturen zonder de juiste verpakking, het beschadiging van het product of de verpakking. Plakband of verzendlabels direct op de schoenendozen. Hierdoor houden wij minimaal 15% in van het aankoopbedrag.

Vragen?

Wij doen ons uiterste best iedereen z.s.m te woord te staan.  Het kan voorkomen dat wij door drukte niet direct in de gelegenheid zijn u telefonisch te woord te kunnen staan, onze excuses daarvoor. Toch kunt u ons 24/7 bereiken via info@bestfightshop.nl. U kunt van ons dan een spoedig antwoord verwachten. Wij kunnen u het snelste helpen wanneer u uw ordernummer hierin vermeld.

Niet leverbaar? Wat nu?

Het kan gebeuren dat een product door u besteld niet meer leverbaar is, afhankelijk van de leverancier kunnen wij u direct op de hoogte brengen of soms pas na enkele werkdagen. Helaas kunnen wij niet bij alle leverancier direct de huidige voorraad zien. Soms is een grote voorraad zichtbaar maar wordt op op dezelfde dag een grote order geplaatst waardoor niet meer leverbaar.

1.Wij bieden u een alternatief aan indien mogelijk.

2.Wij annuleren en crediteren uw order.

3. Indien wij op de hoogte zijn gesteld van een datum waarop weer leverbaar dan vermelden wij dit rechtsonder op de creditnota.

4. U kunt op de aangegeven datum dan het product opnieuw bestellen in onze shop. 

Vragen?

Wij doen ons uiterste best iedereen z.s.m te woord te staan.  Het kan voorkomen dat wij door drukte niet direct in de gelegenheid zijn u telefonisch te woord te kunnen staan, onze excuses daarvoor. Toch kunt u ons 24/7 bereiken via info@bestfightshop.nl. U kunt van ons dan een spoedig antwoord verwachten. Wij kunnen u het snelste helpen wanneer u uw ordernummer hierin vermeld.