• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Ruilen of Retour

Eenvoudig Ruilen of Retour

Webwinkel Keurmerk

U heeft wettelijk het recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour zonder opgave van reden.

Na deze melding heeft u NOGMAALS 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen.

Maakt u gebruik van uw retourrecht dan wordt het gehele orderbedrag inclusief verzendkosten

(van ons naar u) binnen 14 dagen na de retour melding teruggestort.

Ruilen?

Dan is uw pakketpost retour gratis! 

Maat groter of kleiner of ander model nodig?

U krijgt dan gratis pakketpost retour!

(zie afmetingen pakketpost hieronder)

Geef uw wensen door bij het aanmelden van uw retour,

wij regelen de rest, en wordt per mail bevestigd.

Retour?

Wij betalen dan het gehele aankoop bedrag inclusief verzendkosten terug.

Retourlabel voor pakketpost is via Best Fightshop met korting te verkrijgen. 

Nederland €4,99 i.p.v €6,75.

België €12,95 i.p.v €16,40 

Retourkosten worden direct met uw tegoed verrekend zodra het pakket hier retour ontvangen is.

Uitzonderingen buiten pakketpost

Afmetingen en gewicht buiten pakketpost zijn:

Controleer voor aanschaf de eventuele retourkosten buiten pakketpostafmeting.

Maximaal gewicht: 20 kg.

Maximale afmeting: 100 (L) x 50 (B) x 50 (H) in cm.

Maximale omvang: 300 cm (1x lengte + 2x breedte + 2x hoogte)

Bereken hier uw retour kosten die buiten pakketpost afmetingen.

Maakt u toch gebruik van ons retour label maar valt u pakket buiten pakketpost afmeting?

Dan worden kosten retourkosten verrekend met uw tegoed zoals hier berekend.

Uitzonderingen kunnen b.v zijn, lange stokken, matten, bokszakken, groot of zwaar materiaal, meer dan 1 pakketpost pakketten.

Help ons en andere klanten

Is een kledingstuk te groot of te klein?

Wilt u ons dan helpen door dit en uw lengte/schoenmaat te vermelden bij het retour aanmelden?

Ruilen?

Uw retour is dan GRATIS!

Zorg dat u het verstuurd zoals u het wenst te ontvangen

 

Meldplicht bij beschadigd ontvangen.

Eventuele gebreken of beschadigingen aan het product of verpakking dienen direct op de dag van ontvangst gemeld te worden, ook aan de vervoerder. Later gemelde beschadigingen of gebreken vallen niet onder de garantie. 

Bij schade aan het product of verpakking zijn wij genoodzaakt het aankoopbedrag niet geheel te vergoeden, met een minimum van 15%

Ook wij kunnen hierdoor het pakket niet meer als nieuw verkopen en zullen dit product als aanbieding weer opnieuw in onze shop moeten plaatsen met een minimum van 15% korting.

Ook u verwacht dat het product netjes wordt afgeleverd zorg bij retour sturen dat dit ook zo gebeurt.

Voorbeelden van het niet juist retour sturen kunnen zijn: Het product terug sturen zonder de juiste verpakking, het beschadiging van het product of de verpakking.

Plakband of verzendlabels direct op de schoenendozen. 

 

 

Vragen?

Wij doen ons uiterste best iedereen z.s.m te woord te staan.  Het kan voorkomen dat wij door drukte niet direct in de gelegenheid zijn u telefonisch te woord te kunnen staan, onze excuses daarvoor.

Toch kunt u ons 24/7 bereiken via [email protected] U kunt van ons dan een spoedig antwoord verwachten. Wij kunnen u het snelste helpen wanneer u uw ordernummer hierin vermeld.

(retour aangepast en gratis ruilen per ingang van 13-10-2020