• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Ruilen of Retour

GRATIS RETOUR* (zie voorwaarden)

DE BESTE RETOURSERVICE ALLEEN BIJ BEST FIGHTSHOP

Wel Gratis retour

Geen Gratis retour

1. Vanuit Nederland retour

2. Pakket valt binnen pakketpost afmetingen (zie hieronder)

3. Geen meerdere pasmaten besteld.

4. Geen gedeelte van de bestelling retour gestuurd, waarbij het te behouden product onder onze gratis heenverzenden regel valt. (zie website).

1. Vanuit ander land dan Nederland retour gestuurd.

(zie kosten hieronder)

2. Pakket valt buiten pakketpost afmetingen (zie hieronder)

3. Bij bestellen en daarna retour sturen van pasmaten.

4. Bij gedeeltelijk retour sturen van een bestelling, waarbij het te behouden product onder onze gratis heenverzenden regel valt. (zie website).

Geldt het bovenstaande dan worden retour kosten zoals hieronder beschreven ingehouden op uw tegoed na retour.


Klik hier en meld uw retour aan

Vul uw postcode

en track en tracenummer in

Kies u afgiftepunt

en print uw label

Wat valt onder pakketpost?

En wat zijn bij bovenstaande uitzondering de kosten?

AANBEVOLEN

NL

NL + DE

NL

BE

BE + FR

 

Max 31,5 Kg 

100 x 50 x 50 Cm

 

Max 20 Kg

80 x 50 x 35 Cm

Max 30 Kg 

100 x 50 x 50 Cm

Max 30 Kg 

100 x 50 x 50 Cm

Max 30 Kg 

100cm max.

L + l + H 

150cm max.

GRATIS in NL

of €4,99

GRATIS in NL 

of €4,99

Duitsland €12,95

GRATIS in NL

of €4,99

België €12,95

België €12,95

Frankrijk €17,95

Hoe te Ruilen?

1. U kunt het pakket retour sturen en het nieuwe artikel opnieuw bestellen.

2. U mailt ons met uw wensen en we maken een nieuwe order voor u aan en verekenen het tegoed of tekort.

Zelf retour sturen?

Dat kan o.v.v uw ordernummer naar:

Best Fightshop Retouren

Diepenbrockstraat 6

5481 PM Schijndel

Webwinkel Keurmerk en klantbeoordelingen

 

- Eventueele gebreken of beschadigingen aan het product of verpakking dienen direct op de dag van ontvangst gemeld te worden. Later gemelde beschadigingen of gebreken vallen niet onder de garantie. 

Pakket retour buiten pakketpost?

-Voor onderstaande producten, en vergelijkbare producten waarbij artikelen buiten pakketpost vallen zal de klant zelf de retourkosten dienen te betalen, en deze te regelen. We kunnen u doorverwijzen naar de goedkoopste mogelijkheid.
Dit kan zijn, Bo oefenstokken langer dan 170 cm, matten, bokszakken, worstelpoppen, dummy's zware makiwara's en ander groot materiaal, of pakketten die uit meer dan 1 pakket bestaan.

Welk bedrag ontvangt u terug?

Zodra het pakket hier ontvangen is ontvangt u een bevestiging dat het door ons ontvangen is, tevens ontvangt u ook een credit factuur. Hierop staat uitgelegd wat u retour heeft ontvangen.

 

- Na retour ontvangt u tevens het gehele bedrag inclusief eventueele verzendkosten terug.

Het terugstorten gebeurt direct zodra het product weer in ons bezit is, en wordt terug gestort naar de rekening of betaalwijze die u zelf had gekozen bij het plaatsen van de bestelling. Bij de meeste betaalmethoden zal het bedrag weer binnen enkele werkdagen op uw rekening staan. Bij creditcard betalingen kan dit langer duren, door de verwerking van uw bank. 

Bij schade betalen wij het aankoop bedrag terug met een minimum van -15%.

Bij schade aan het product of verpakking zijn wij genoodzaakt het aankoopbedrag niet geheel te vergoeden. Ook wij kunnen hierdoor het pakket niet meer als nieuw verkopen en zullen dit product als aanbieding weer opnieuw in onze shop moeten plaatsen.

Een product mag bij u thuis gepast worden, maar niet mee getraint, niet gewassen, of gebruikt zijn. wij zullen anders het retour weigeren.

Ook u verwacht dat het product netjes wordt afgeleverd zorg bij retoursturen dat dit ook zo gebeurt. Voorbeelden van het niet juist retour sturen kunnen zijn: Het product terug sturen zonder de juiste verpakking, het beschadiging van het product of de verpakking. Plakband of verzendlabels direct op de schoenendozen. Hierdoor houden wij minimaal 15% in van het aankoopbedrag.

Vragen?

Wij doen ons uiterste best iedereen z.s.m te woord te staan.  Het kan voorkomen dat wij door drukte niet direct in de gelegenheid zijn u telefonisch te woord te kunnen staan, onze excuses daarvoor. Toch kunt u ons 24/7 bereiken via [email protected] U kunt van ons dan een spoedig antwoord verwachten. Wij kunnen u het snelste helpen wanneer u uw ordernummer hierin vermeld.