• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Ruilen of GRATIS retour

Ruilen of GRATIS pakketpost* retour? (in NL)

Wij bieden als een van de weinige online vechtsportwinkels gratis retour aan voor pakketpost.

Uitzonderingen

Producten die buiten pakktpost afmetingen vallen, vallen buiten gratis retour.

Geen gratis retour na het bestellen van meerdere "pasmaten" (Dus meerdere producten van dezelfde maat)

Gratis retour geldt alleen voor Nederland.

Welk bedrag ontvangt u terug?

Zodra het pakket hier ontvangen is ontvangt u een bevestiging dat het door ons ontvangen is, tevens ontvangt u ook een credit factuur. Hierop staat uitgelegd wat u retour heeft ontvangen.

- Na retour ontvangt u tevens het gehele bedrag inclusief eventueele verzendkosten terug.

Het terugstorten gebeurt direct zodra het product weer in ons bezit is, en wordt terug gestort naar de rekening of betaalwijze die u zelf had gekozen bij het plaatsen van de bestelling. Bij de meeste betaalmethoden zal het bedrag weer binnen enkele werkdagen op uw rekening staan. Bij creditcard betalingen kan dit langer duren, door de verwerking van uw bank. 

Uitzondering:

- Eventueele gebreken of beschadigingen aan het product of verpakking dienen direct op de dag van ontvangst gemeld te worden. Later gemelden beschadigingen of gebreken vallen niet onder de garantie. 

-Voor onderstaande producten waarbij artikelen buiten pakketpost vallen zal de klant zelf de retourkosten dienen te betalen. 
Dit kan zijn, Bo oefenstokken langer dan 170 cm, matten, bokszakken, worstelpoppen, dummy's zware makiwara's en ander groot materiaal, of pakketten die uit meer dan 1 pakket bestaan.

Bij schade betalen wij het aankoop bedrag terug met een minimum van -15%.

Bij schade aan het product of verpakking zijn wij genoodzaakt het aankoopbedrag niet geheel te vergoeden. Ook wij kunnen hierdoor het pakket niet meer als nieuw verkopen en zullen dit product als aanbieding weer opnieuw in onze shop moeten plaatsen.

Een product mag bij u thuis gepast worden, maar niet mee getraint, niet gewassen, of gebruikt zijn. wij zullen anders het retour weigeren.

Ook u verwacht dat het product netjes wordt afgeleverd zorg bij retoursturen dat dit ook zo gebeurt. Voorbeelden van het niet juist retour sturen kunnen zijn: Het product terug sturen zonder de juiste verpakking, het beschadiging van het product of de verpakking. Plakband of verzendlabels direct op de schoenendozen. Hierdoor houden wij minimaal 15% in van het aankoopbedrag.

Vragen?

Wij doen ons uiterste best iedereen z.s.m te woord te staan.  Het kan voorkomen dat wij door drukte niet direct in de gelegenheid zijn u telefonisch te woord te kunnen staan, onze excuses daarvoor. Toch kunt u ons 24/7 bereiken via info@bestfightshop.nl. U kunt van ons dan een spoedig antwoord verwachten. Wij kunnen u het snelste helpen wanneer u uw ordernummer hierin vermeld.