SEO
Wilt u een SEO tekst plaatsen op onze website? Dat is mogelijk graag sport gerelateerde Seo teksten.
U kunt de tekst aanleveren incl max +- 3 backlinks en 1 rechten vrije foto.
Ook kunt u ons een goede blog laten schrijven, klik hier voor meer info.
U kunt de SEO opdracht hier bestellen, na betaling wordt het stuk geplaatst.
Wilt u 1 artikel op meerdere websites, dan handteren wij een staffelkorting.
Per te plaatsen artikel dient een bestelling geplaatst te worden.
Wilt u een artikel plaatsen op een van onze andere webshops? Neem contact op.
Zie hier een overzicht van andere webshops powered bij Best Fightshop
Enkele voorbeelden van SEO teksten geplaatst op Best Fightshop
https://www.bestfightshop.nl/blogs/best-fightshop-nieuws/top-sponsors-van-glory/
https://www.bestfightshop.nl/blogs/best-fightshop-nieuws/de-invloed-van-mma-op-de-cultuur-van-nu/
https://www.bestfightshop.nl/blogs/best-fightshop-nieuws/hoe-werkt-airsoft/
https://www.bestfightshop.nl/blogs/best-fightshop-nieuws/hoe-beleef-jij-de-komende-mma-gevechten/
https://www.bestfightshop.nl/service/roeitrainer/
https://www.bestfightshop.nl/service/cibdol/
https://www.bestfightshop.nl/service/sportprijzen/
https://www.bestfightshop.nl/blogs/best-fightshop-nieuws/sportscholen-worden-steeds-populairder/
Tips voor het SEO-schrijven?
SEO-schrijven is het proces van het schrijven van inhoud met als doel om op de eerste pagina van zoekmachines zoals Google te komen. Dit wordt bereikt door relevante zoekwoorden te onderzoeken en geoptimaliseerde inhoud te creëren die beantwoordt aan de intentie van de gebruiker .
Google gebruikt bijvoorbeeld 'spiders' die inhoud doorzoeken om te zien waar het over gaat. Tijdens deze crawl leren ze veel over de webpagina door de taal die erop wordt gebruikt.
SEO-schrijven optimaliseert de inhoud op de pagina, zodat zoekmachines de inhoud gemakkelijker kunnen doorzoeken en positief beoordelen. Wanneer het gunstiger wordt beoordeeld, krijgt het een betere plaatsing in de SERP.
Als de inhoud is gemaakt zonder SEO-schrijven, komt deze mogelijk niet zoekmachinevriendelijk over en weten de crawlers misschien niet eens waar de pagina over gaat.
Waarom is schrijven voor SEO belangrijk?
SEO-schrijven wordt gedaan om inhoud beter te laten scoren op Google. Als de inhoud niet is geoptimaliseerd, komt deze meerdere pagina's terug in een zoekopdracht.
En waarom is het zo belangrijk om op die eerste pagina te komen?
Uit een onderzoek is gebleken dat het aantal klikken dat pagina's ontvangen niet alleen afhangt van het feit of ze op de eerste pagina met zoekresultaten terechtkomen, maar ook in grote mate of ze zo hoog mogelijk op die pagina komen.
Het eerste resultaat op de eerste pagina wordt aangeklikt door meer dan 28% van de mensen die zoeken. Na dat eerste resultaat dalen de percentages met elke plek op de pagina. Uw site moet dus een van de eerste resultaten zijn die mensen zien.
Schrijven voor SEO is ook belangrijk omdat het een marketingtechniek is die doorgaat voor de levensduur van uw website.
Veel mensen doen het goed met PPC-reclame, maar als ze stoppen met betalen voor die reclame, zal het geen verkeer meer opleveren.
Goede SEO-inhoud blijft werken voor uw website , ongeacht wat u nog meer doet om uw site op de markt te brengen.
Wat zijn de basisprincipes van SEO-schrijven?
SEO schrijven is vrij eenvoudig, maar het is niet altijd gemakkelijk om te doen.
Er is geen magische formule om de beste positie in de zoekresultaten van zoekmachines te krijgen, maar er zijn verschillende onderdelen van het Google-algoritme waarvan we wel op de hoogte zijn . Inhoud moet worden geschreven met die aspecten in gedachten om beter te scoren.
Een van de belangrijkste aspecten van het schrijven van SEO is het gebruik van de juiste zoekwoorden. Dit betekent dat u weet waar mensen naar zoeken wanneer ze op zoek zijn naar sites zoals die van u.
Dit vereist dat de SEO-copywriter wat zoekwoordonderzoek doet en een lijst maakt met woorden en zinsdelen die moeten worden opgenomen.
Het is ook belangrijk om veel verwante woorden in de inhoud te gebruiken. Dat wil zeggen woorden die goed passen bij de zoekwoorden die zijn onderzocht.
Google kijkt of er veel woorden zijn die gerelateerd zijn aan de belangrijkste zoekwoorden om zeker te weten waar de inhoud over gaat.
Het gebruik van deze verwante woorden wordt latente semantische indexering genoemd en helpt enorm bij SEO.
De crawlers beoordelen ook of de inhoud is geschreven voor een publiek of puur voor SEO.
Dit is de reden waarom SEO-copywriters keyword stuffing moeten vermijden - of dezelfde zoekwoorden steeds opnieuw moeten gebruiken, zodat de inhoud niet geschikt is voor een menselijk publiek.
De balans die moet worden gevonden, is dat de inhoud zowel menselijke lezers als spiders van zoekmachines aanspreekt.
Het gebruik van complexe taal is een andere factor bij het crawlen van zoekmachines. Als de taal te eenvoudig is en te weinig unieke woorden bevat, wordt deze niet als waardevol beoordeeld.
SEO-schrijven moet goed vloeien en complex genoeg zijn om veel informatie over het onderwerp te geven terwijl de taal op natuurlijke wijze wordt gebruikt.
Wat is een SEO-copywriter?
Een SEO-copywriter is een schrijfspecialist die de bekende aspecten van zoekmachine rankings gebruikt om inhoud te creëren die goed voor hen is geoptimaliseerd.
Ze moeten de rankingfactoren van Google grondig begrijpen, evenals de best practices die in een tekst kunnen worden gebruikt. De knowhow op het gebied van on-page SEO wordt ook verwacht, aangezien deze persoon verantwoordelijk zal zijn voor het optimaliseren van de artikelen.
De gebruikte taal moet duidelijk genoeg zijn voor menselijke lezers om zich ermee te verbinden. De copywriter moet overal trefwoorden gebruiken, maar deze ook op een natuurlijke manier gebruiken.
Welke vaardigheden moet een SEO-copywriter hebben?
Een SEO-copywriter moet begrijpen hoe hij inhoud moet schrijven met een unieke stem en een schrijfstijl die goed vloeit.
Ze moeten precies weten wie het beoogde publiek zal zijn, zodat ze dat kunnen meenemen in de manier waarop de kopie wordt geschreven.
De copywriter moet weten wat de concurrentie met zijn tekst doet en moet snel onderzoek kunnen doen om te zien wat er nodig is om goed te scoren voor een pagina met inhoud.
Ze moeten op een overtuigende toon kunnen schrijven, zodat de tekst zal converteren, en ze moeten ook voldoende creativiteit hebben om met nieuwe ideeën voor inhoudsonderwerpen te komen, vooral voor blogs.
Een goede SEO-copywriter begrijpt ook de basisprincipes van latente semantische indexering om de positie van de inhoud verder te versterken. Ze moeten tekst met zoveel mogelijk informatie kunnen inpakken om een goede ervaring te bieden voor zowel lezers als zoekmachinecrawlers.
Een SEO-copywriter moet ook op de hoogte blijven van alle nieuwe wijzigingen in de algoritmen van zoekmachines die worden aangekondigd.
Van tijd tot tijd zullen er veranderingen in het algoritme zijn om één aspect van de inhoud belangrijker te maken dan voorheen. Een SEO-copywriter moet op de hoogte blijven van deze veranderingen, zodat ze in zijn werk kunnen worden geïntegreerd.
10 SEO-schrijfregels die u moet volgen
1. Schrijf voor mensen
Ken je publiek en schrijf voor hen.
SEO-copywriting is slechts een onderdeel van SEO. Een ander belangrijk onderdeel is backlinking . De inhoud die u schrijft, moet backlinks van andere sites aantrekken om de SEO te verbeteren.
Daarom moet de kopie die u schrijft eerst voor een menselijk publiek worden geschreven. Als het te robotachtig klinkt of vol trefwoorden zit, zullen maar weinig sites er later naar willen linken.
2. Begrijp het algoritme van Google
Begrijp de nieuwste algoritmen van Google. Als grootste zoekmachine is het belangrijk om te weten hoe je meer verkeer naar je blog kunt leiden.
Ze passen hun zoekalgoritme regelmatig aan, zodat de pagina's met de beste kwaliteit hoger worden gerangschikt. Google wil graag dat de zoekmachine zo effectief mogelijk is.
Als u alles begrijpt waar de zoekmachines naar op zoek zijn, kunt u het beter leveren.
3. Weet hoe u trefwoorden kunt vinden
U moet weten hoe u zoekwoordonderzoek uitvoert en hoe u de beste zoekwoorden kiest voor de inhoud die u schrijft.
Dit houdt onder meer in dat u kunt beoordelen hoe populair het hoofdzoekwoord is en hoe u longtail-zoekwoorden kunt kiezen .
Vaak hebben de belangrijkste zoekwoorden voor een onderwerp veel te veel concurrentie voor de eerste paar plaatsen in de resultaten van zoekmachines.
Hierdoor is het noodzakelijk om te gaan voor zoekwoorden die een lager zoekvolume hebben. Een SEO-copywriter moet de hoeveelheid concurrentie voor elk woord of elke zin kunnen beoordelen en de beste kunnen kiezen om te gebruiken.
4. Schrijf lange inhoud
De algoritme-update van Google Panda 4.1 is ingevoerd om langere, informatievere inhoud te belonen en dunne inhoud te bestraffen.
Een goede vuistregel is dat elke pagina minstens 1000 woorden inhoud van hoge kwaliteit bevat. Kortere pagina's hebben misschien gewoon niet genoeg complexiteit voor de huidige algoritmen.
Het schrijven van langere inhoud geeft je ook de vrijheid om informatie op een aantal manieren aan te bieden, zoals lijsten en tabellen.
U moet veel informatie op elke pagina stoppen, en het hebben van een aantal verschillende manieren om informatie te presenteren kan nuttig zijn voor zowel mensen als zoekmachines.
5. Maak elke zin uniek
Algoritmen van zoekmachines belonen allemaal unieke inhoud. Als delen van een pagina van een andere webpagina worden gekopieerd, kan deze als spam worden gemarkeerd en een slechte positie krijgen.
Het gebruik van sites zoals Copyscape kan u helpen ervoor te zorgen dat elk onderdeel van uw SEO-kopie uniek is.
Als u duplicaten vindt, herformuleer die delen dan terwijl u de kopie natuurlijk laat klinken.
6. Gebruik verwante woorden
De nieuwste algoritmen zoeken naar veelvoorkomende woorden die horen bij de zoekwoorden die u gebruikt.
Dat laat de zoekmachine weten dat de inhoud echt over dat onderwerp gaat. Het is meestal niet nodig om te onderzoeken welke begeleidende woorden je moet gebruiken, aangezien dit over het algemeen de basiswoorden zijn die iets over dat onderwerp zou gebruiken.
Als u niet zeker weet hoe u deze begeleidende woorden moet gebruiken, bestudeer dan latente semantische indexering en pas die kennis toe.
7. Link naar sites van hoge kwaliteit
Het gebruik van links als informatieverwijzingen is een gebruikelijke manier om te laten zien waar de informatie vandaan komt.
Uw site mag echter geen informatie gebruiken van sites van lage kwaliteit. Als u links naar sites met spam heeft, wordt aangenomen dat de informatie op uw pagina ook spam is.
Link altijd naar websites van hoog niveau die op zichzelf al populair zijn.
Het algemene doel van zoekmachines is om goede informatie universeel beschikbaar te maken. Wanneer u naar goede sites linkt, laat u zoekmachines zien dat u verbonden bent met andere sites en dat u uw informatie van nuttige sites haalt.
8. Gebruik verschillende soorten inhoud
Een geweldige webpagina kan een aantal verschillende manieren bevatten om informatie over te brengen. Deze bevatten vaak andere soorten media om een back-up te maken van de informatie in de tekst en deze uit te breiden.
Het gebruik van video's op de pagina is hiervoor uitstekend geschikt. Het gebruik van nuttige afbeeldingen is ook nuttig voor lezers.
Te veel grijze tekst kan voor mensen moeilijk te lezen zijn. Door het op te splitsen, stroomt het beter en kunt u het gemakkelijker lezen.
9. Schrijf meta-informatie
Elk stuk inhoud heeft metatags en een metabeschrijving nodig. Hierdoor kunnen zoekmachines een korte beschrijving weergeven van de inhoud die u hebt gemaakt.
U hebt ook een title-tag nodig die wordt weergegeven als de titel van de pagina. Dit mag niet langer zijn dan ongeveer 70 tekens . Dit is het maximum dat door Google is toegestaan voor titels.
De metabeschrijving mag niet langer zijn dan 160 tekens. Als u niet bekend bent met basis-HTML, leert u enkele basisprincipes zodat u deze waardevolle stukken voor uw inhoud kunt maken.
10. Gebruik veel tussenkoppen
Het maakt niet uit hoe smal uw onderwerp is, het kan worden opgedeeld met tussenkopjes. Hierdoor kunt u uw zoekwoorden ook plaatsen waar ze prominent aanwezig zijn.
Tussenkopjes helpen de tekst op te splitsen en maken het voor lezers gemakkelijker om exact de informatie te vinden waarnaar ze op zoek zijn.
Bij het schrijven van SEO moet u rekening houden met de doelen die zijn gesteld voor uw strategie en de rankingfactoren van zoekmachines.
Het schrijven van inhoud is echter veel meer een proces om aan de vraag van gebruikers te voldoen dan aan SEO-vereisten.
Wanneer u een gekwalificeerde en unieke ervaring biedt met het lezen en bezoeken van de pagina, met inhoud van hoge kwaliteit, bevordert dit automatisch de positie van uw pagina in de SERP's.
11. veel backlinks.
Er zijn veel mogelijkheden voor het plaatsen van backlinks op goed bezochte website.
Dit heeft ook mede voor het succes van Best Fightshop gezorgt.