• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Retour of ruilen?

Ruilen of retour?

 
 

Welk bedrag ontvangt u terug?

Zodra het pakket hier ontvangen is ontvangt u een bevestiging dat het door ons ontvangen is, tevens ontvangt u ook een credit factuur. Hierop staat uitgelegd wat u retour heeft ontvangen.

- U ontvangt het gehele bedrag inclusief eventueele verzendkosten terug.

Let op:

-Stuurt u slechts een deel terug van een gedane bestelling en valt uw bestelling daardoor nu niet meer onder de regel "gratis verzending vanaf €..."  Dan storten wij het bedrag terug min de gebruikelijke verzendkosten. 

Voor enkele voorbeelden klik hier. 

Het terugstorten gebeurt direct zodra het product weer in ons bezit is, en wordt terug gestort naar de rekening of betaalwijze die u zelf had gekozen bij het plaatsen van de bestelling. Bij de meeste betaalmethoden zal het bedrag weer binnen enkele werkdagen op uw rekening staan. Bij creditcard betalingen kan dit langer duren, door de verwerking van uw bank. 

Uitzondering:

- Eventueele gebreken of beschadigingen aan het product of verpakking dienen direct op de dag van ontvangst gemeld te worden. Later gemelden beschadigingen of gebreken vallen niet onder de garantie. 

-Voor onderstaande producten waarbij artikelen buiten pakketpost vallen zal de klant zelf de retourkosten dienen te betalen.
Dit kan zijn, Bo oefenstokken langer dan 170 cm, matten, bokszakken, worstelpoppen, dummy's zware makiwara's en ander groot materiaal, of pakketten die uit meer dan 1 pakket bestaan.

 

 

 

 

Bij schade betalen wij het aankoop bedrag terug met een minimum van -15%.

Bij schade aan het product of verpakking zijn wij genoodzaakt het aankoopbedrag niet geheel te vergoeden. Ook wij kunnen hierdoor het pakket niet meer als nieuw verkopen en zullen dit product als aanbieding weer opnieuw in onze shop moeten plaatsen.

Ook u verwacht dat het product netjes wordt afgeleverd zorg bij retoursturen dat dit ook zo gebeurt. Voorbeelden van het niet juist retour sturen kunnen zijn: Het product terug sturen zonder de juiste verpakking, het beschadiging van het product of de verpakking. Plakband of verzendlabels direct op de schoenendozen. Hierdoor houden wij minimaal 15% in van het aankoopbedrag.

Vragen?

Wij doen ons uiterste best iedereen z.s.m te woord te staan.  Het kan voorkomen dat wij door drukte niet direct in de gelegenheid zijn u telefonisch te woord te kunnen staan, onze excuses daarvoor. Toch kunt u ons 24/7 bereiken via info@bestfightshop.nl. U kunt van ons dan een spoedig antwoord verwachten. Wij kunnen u het snelste helpen wanneer u uw ordernummer hierin vermeld.