• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Order verwerking, levertijd, track and trace

Verzending en order verwerking

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De geschatte levertijd wordt vermeld bij elk product.
Ook wij zijn afhankelijk van fabrikanten, hoofdleveranciers en vervoersbedrijven.
Vandaar melden wij de geschatte levertijd die wij in bijna alle gevallen halen.
Best Fightshop kan niet aansprakelijk worden gesteld wanneer levertijd niet gehaald kan worden.
Klik hier om precies te zien hoe uw pakketten naar u worden verzonden, en hoe u deze kan volgen.

Hoe wordt mijn order verwerkt?

Indien u bij Best Fightshop een order plaatst gaat het als volgt.

Klik hier, Log in in uw account om uw status te zien.
1. Wacht op verzending (Uw order is geplaatst en wordt spoedig in behandeling genomen).
2. Uw order is in behandeling
3. Uw order is verzonden.

1. Na u bestelling ontvangt u per Email een bevestiging van uw order met daarbij de factuur als bijlage.

2.Zodra de betaling is ontvangen (u ontvangt wederom een bevestiging van betaling) gaan wij uw order verwerken.

3. Indien wij uw producten dienen te bestellen bij 1 van onze hoofdleveranciers ontvangt u wederom een bevestiging per mail zodra uw order klaargemaakt voor verzending.
De tijd van order verwerking is afhankelijk van Merk, aantal, product enz. Tevens zijn wij ook afhankelijk van fabrikanten en leveranciers. Geschatte levertijd vermelden wij bij elk product. 


4. Wanneer wij uw order aan kunnen bieden aan aan ons vervoersbedrijf dan ontvangt u van ons wederom een Email, nu met track en trace code zodat u weet wanneer u uw pakket kunt ontvangen.
Track en tracecode kan nog niet direct zichtbaar zijn en werken, dit gebeurt pas bij het eerste scanmoment door het vervoersbedrijf. In veel gevallen ontvangt u uw pakket 1 dag na het ontvangen van de track en tracecode.
(Indien wij pakketten rechtstreeks vanaf een fabrikant kunnen sturen kunnen wij u helaas niet altijd een track en tracecode geven)

Grotere of zwaardere pakketten

Voor zendingen groter of zwaarder dan het bovenstaande gebruiken we diversen andere vervoersbedrijven, het is dan niet altijd mogelijk om hiervan een track en tracecode te versturen.

Niet leverbaar? Wat nu?

Het kan gebeuren dat een product door u besteld niet meer leverbaar is, afhankelijk van de leverancier kunnen wij u direct op de hoogte brengen of soms pas na enkele werkdagen. Helaas kunnen wij niet bij alle leverancier direct de huidige voorraad zien. Soms is een grote voorraad zichtbaar maar wordt op op dezelfde dag een grote order geplaatst waardoor niet meer leverbaar.

1.Wij bieden u een alternatief aan indien mogelijk.

2.Wij annuleren en crediteren uw order.

3. Indien wij op de hoogte zijn gesteld van een datum waarop weer leverbaar dan vermelden wij dit rechtsonder op de creditnota.

4. U kunt op de aangegeven datum dan het product opnieuw bestellen in onze shop. 

Vragen?

Wij doen ons uiterste best iedereen z.s.m te woord te staan.  Het kan voorkomen dat wij door drukte niet direct in de gelegenheid zijn u telefonisch te woord te kunnen staan, onze excuses daarvoor. Toch kunt u ons 24/7 bereiken via Email. Wij kunnen u het snelste helpen wanneer u uw ordernummer vermeld in uw Email.