• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Vakantie

Best Fightshop zal uw producten leveren tijdens de vakantie periode, maar.....

Omdat ook wij van een welverdiende vakantie, hebben we het een en ander aangepast. 

Op meerder plekken in onze shop, en op de order bevestiging die u per mail ontvangt, maken we duidelijk wat u van ons kunt verwachten in de vakantieperiode. (zie onderaan deze pagina)

Heeft u een vraag? Dan stellen we het zeer op prijs dat u eerst het antwoord opzoekt op onze klantenservice pagina. Klik hier.

Wat is er anders?

- Levertijden zijn wellicht aangepast, deze staan duidelijk vermeld op de productpagina boven de in winkelwagenknop.

- We kunnen u telefonisch niet te woord staan, wel per mail. Klik hier.

Wat doen we wel.

- U kunt gewoon uw bestelling plaatsen deze nemen we gewoon in behandeling, wellicht duurt verzending enkele dagen langer dan gebruikelijk.

- Retouren verwerken, u kunt uw retour hier aanmelden deze zullen we gewoon verwerken.

- Heeft u vragen, we zullen proberen deze z.s.m te beantwoorden, ook dit kan wat langer duren dan gebruikelijk.

- Heeft u uw order nog niet ontvangen? Houd de track en trace mail dan in de gaten.

Staat deze stil of is er een foutmelding? Neem dan contact op we gaan er dan achteraan.

- Een offerte maken, dit kan alleen door dit op de juiste wijze te doen, klik hier hoe.

- Is uw betaling niet gelukt? Bekijk hier de informatie hoe we u kunnen helpen. 

Wat doen we niet.

- Vragen beantwoorden wanneer u het pakket ontvangt, mocht er een lange vertraging zijn dan wordt u vanzelf ingelicht. We houden u op de hoogte zodra het verpakt wordt en via track en trace.

Door in te loggen kunt u tevens de status van uw order zien.

Graag uw geduld. Bekijk hier meer informatie.

Gelieve zelf te kijken naar de geschatte levertijd, welke vermeld staat bij elk product. Deze kan verschillend zijn per product.

 

 

De hieronder aangegeven levertijd is een voorbeeld,

de actuele levertijd ziet u vermeld staan bij elk product.