• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Klantenservice

-Ik weet niet welke maat ik moet nemen?

-Ik heb mijn order nog niet ontvangen, waneer kan ik deze verwachten?

-Wat is de levertijd van mijn bestelde product?

-Mijn betaling is niet gelukt wat moet ik doen?

-Welke betaalmogelijkheden zijn er?

-Wat als ik het pakket retour wil sturen?

-Ik wil het pakket ruilen hoe dien ik dit te doen?

-Ik heb een klacht waar kan ik dit melden?

Best Fightshop
Bedrijfsgegevens
KvK nummer: 17246749
Geregistreerd te: s'Hertogenbosch
BTW-nummer: NL141817525B01
Burgerservicenummer: 141817525

Directeur: Jack de Smit
Adresgegevens
Diepenbrockstraat 6 (Let op: geen winkel)
5481 PM Schijndel
073-8884844
 
     Download de App!

Wanneer wij door drukte de telefoon niet kunnen beantwoorden stuur dan uw mail naar:info@bestfightshop.nl u kunt een snel antwoord verwachten.

Bankgegevens

Rekeninghouder: J.H.G de Smit
Rekeningnummer: 546 3754 56
Bank codenummer: NL06 ABNA
Bank: ABN
Betaling overmaken? Vraag a.u.b om betaallink hier zelf naar overmaken vertraagd uw bestelling 
IBAN: NL06 ABNA 0546 3754 56
BIC: ABNANL2A 

Heeft u een klacht, wij lossen het graag voor u op! Vindt u dat dit niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.